ZASADY PROWADZENIA INSTAGRAMA
- Wybierz jeden temat.
Jeśli interesujesz się modą – „pisz” o modzie.
Jeśli interesujesz się zdrowym jedzeniem – „pisz” o zdrowym jedzeniu.
Przykład: „duzepodroze”
- już sama nazwa wskazuje, czego możemy się spodziewać po wejściu na profil
- po zobaczeniu pierwszych zdjęć, możemy wywnioskować, że profil nawiązuje do podróży
- Trzymaj się jednego stylu.
Ważne, żeby profil był utrzymany w podobnym stylu (kolorystyka, jakość zdjęć).
Przykład: „ms.ev”
- Hashtagi
- Sprawdź popularność hashtagów. Zaleca się łączenie kilku popularnych hashtagów z mniej popularnymi.
- „co za dużo to niezdrowo” – większa ilość hashatagów niekoniecznie jest lepsza, wręcz przeciwnie.
Zaleca się używanie maksymalnie 9 hashtagów.
- Obserwuj konkurencję.
Więcej informacji: https://www.whysosocial.pl/jak-uzywac-hashtagow/
- Dodawaj lokalizacje
- InstaStories
- Dwie opcje:
Wyślij do wszystkich
Bliscy znajomi
- „jesteś bliżej swoich odbiorców”
- Wyróżniaj Stories (nadawaj grafiki + nazwy)
- Dodaj opis
- Dbaj, by liczba obserwujących nie była znacznie większa od obserwowanych.
Miłej pracy z Instagramem :-)